کتاب : رفتار مصرف کننده (خرید ، داشتن ، و بودن )
نثر ساده و روان ، شیوایی مطالب ، مثالهای فراوان از شرکتها ، فرهنگها ، خرده فرهنگها ، توضیحات ملموس و عینی ، به کار گیری طنزها و ضرب المثلها ، همگی سبب شده تا این کتاب 768 صفحهای ، کتابی جذاب و کاربردی باشد . دلایل کامیابی شرکتهای موفق و برندهای موفق را در این کتاب میخوانید . همچنین دلایل ناکامیو شکست شرکتها و برندهای موفق را در همین کتاب بخوانید .
مؤلف : مایکل آر . سولومون
مترجم : دکتر کامبیز حیدر زاده
ناشر : انتشارات بازاریابی
بازدید : 2068
سه شنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 0:23